Iată, ne-am hotărât să facem și acest pas, adică să ne asumăm publicarea de scurte povestiri în revistascriitorului.ro.
Începând din luna octombrie, vom publica o povestire pe lună din cele pe care le veți trimite pe adresa noastră de e-mail. Fiecare povestire publicată va fi plătită cu 100 de euro.
Am ales să publicăm o singură povestire pe lună pentru că deocamdată atât putem plăti.
Am ales să plătim, spre deosebire de unele edituri, reviste, siteuri, din două motive. Primul, ca să avem content de calitate. Al doilea, pentru a răspândi în România ideea că cine scrie literatură trebuie plătit (nu doar publicat) pentru a fi încurajat.
Acesta este doar un început. Ne dorim ca în viitor să ajungem cu ajutorul sponsorilor la 2-3 povestiri publicate pe lună, plătite mai generos. Împreuna putem reuși treaba asta.
Povestea care va fi publicată lunar va fi aleasă de Bedros Horasangian (scriitor) Mihai Radu, Silviu Toma (revista scriitorului), Dragos C Butuzea (chestii livresti).
Așteptăm povestirile voastre pe adresa office@revistascriitorului.ro.
Condiții:
- se iau în calcul pentru publicare doar povestirile care nu depășesc mai mult de 8 pagini A4 scrise cu font de 12 la un rînd și diacritice.
- nu ne interesează povestirile care au mai fost publicate în alte reviste (online sau nu) sau cele care au cîștigat concursuri de creație. Punem această condiție pentru că principalul scop al rubricii noastre este stimularea scrisului.
- povestirile trimise până pe data de 15 ale unei luni vor fi luate în calcul pentru publicare cu data de 1 a lunii următoare.
- fiecare concurent poate să trimită oricîte povestiri dorește.
- publicăm orice gen de proză.
- povestirile trimise spre publicare la adresa office@revistascriitorului.ro vor putea fi folosite în materiale publicitare și reclame, în orice tip de media, cu scopul de a face cunoscut prezentul concurs.
Update regulament (ianuarie)
Se iau în calcul pentru publicare doar povestirile care nu depășesc mai mult de 8 pagini A4 scrise cu font de 12 la un rînd și diacritice.
Nu ne interesează povestirile care au mai fost publicate în alte reviste (online sau nu) sau cele care au cîștigat concursuri de creație. Punem această condiție pentru că principalul scop al rubricii noastre este stimularea scrisului.
Povestirile trimise până pe data de 15 ale unei luni vor fi luate în calcul pentru publicare cu data de 1 a lunii următoare.
Fiecare concurent poate să trimită oricîte povestiri dorește.
Publicăm orice gen de proză.
Povestirile trimise spre publicare la adresa office@revistascriitorului.ro vor putea fi folosite în materiale publicitare și reclame, în orice tip de media, cu scopul de a face cunoscut prezentul concurs.
Povestiri publicate:
1. Nu uita
3. Cârpa




Iarna la Lisabona este o poveste de dragoste obsesivă, ca o nesfârșită improvizație de jazz, care se țese între San Sebastián, Madrid și Lisabona.
October 6th, 2009 at 8:10 am
foarte foarte bine venit proiectul. O initiativa demna de aplaudat si de sponsorizat. sper sa gasiti toti sponsorii de care aveti nevoie.
felicitari.
October 6th, 2009 at 8:15 am
putem trimite mai multe povestiri spre jurizare?
October 6th, 2009 at 11:30 am
abia astept sa citesc texte cat mai bune!
October 6th, 2009 at 3:58 pm
@liana - fiecare concurent participa cu o singura povestire pe luna
October 6th, 2009 at 8:40 pm
trebuie sa avem drepturi de autor pe povestiri?adica….sper ca nu se pot copia de catre alte persoane, ca apoi sa nu avem dovada ca e povestirea noastra……
October 7th, 2009 at 10:48 am
@georgeta - te referi la situatia de dupa publicare.
October 7th, 2009 at 7:35 pm
buna, ma intrebam daca putem trimite pana in 15 incepand cu luna aceasta? multumesc anticipat
October 7th, 2009 at 7:50 pm
are ceva daca trimitem aceeasi povestire mai multe luni la rand?
October 7th, 2009 at 10:15 pm
Dat fiind faptul ca sunt interesat de propunerea site-ului dvs., am o nelamurire: Datorita caror calitati a fost desemnat Dragos C. Butuzea SA ALEAGA povestiri publicabile?
Mi-as dori, pe cat posibil, ca raspunsul sa vina de la Dl. Silviu Toma sau o alta persoana angrenata in acest proiect. Sper ca Dl. Dragos C. Butuzea sa aiba decenta de a nu raspunde el insusi!
October 8th, 2009 at 8:41 am
O initiativa excelenta, bine ar fi daca s-ar incuraja mai des scriitorii cu astfel de concursuri…
October 8th, 2009 at 8:45 am
@georgi, da, asteptam
October 8th, 2009 at 8:48 am
@jessyka, nu ar fi cred nici un bai, dar nu poate ieși cîștigătoare decît o dată:)
October 8th, 2009 at 10:23 am
daca-i asa, ma apuc de scris;
October 8th, 2009 at 12:35 pm
Pai sa stii ca asta vrem si noi, sa te apuci de scris
October 8th, 2009 at 2:39 pm
Im puteti spune, va rog, daca este confirmata prin e-mail primirea textelor?
October 8th, 2009 at 2:52 pm
@MR-nu le-am confirmat, dar ne-ai dat idee buna.
October 9th, 2009 at 5:46 am
Buna asta, cu domnul Butuzea.
Intrebarea este: el chiar citeste, sau doar se preface ca citeste. A avut de citit o povestioara de 2 pagini si n-a reusit s-o parcurga in 3-4 saptamani. Asa ca ma intreb.
October 9th, 2009 at 2:54 pm
Am și eu o întrebare, pentru că mă deranjeză cumplit…un amănunt.
Maxim șase pagini. Aici am eu o mare problemă, atunci când mă apuc să scriu mă concentrez asupra poveștii, asupra celor pe care vreau să le transmit și nu asupra numărului de cuvinte, propoziții sau pagini. Așadar spun povestea. Apoi constat că nu-i de șase pagini ci de 14, sau de 3, după caz. Atunci ce fac? Elimin 8 pagini pentru a ajunge la cele șase cerute, lăsând astfel introducerea și finalul, fără conținut, ori recriu tot și tot elimin până rămân cu propozițiile de bază care se încadrează în cele șase pagini? Ori scriu strict povești care se încadrează în șase pagini, adică nu creez un personaj pentru că asta necesită spațiu și cuvinte, nu realizez un decor în care acțiunea se desfășoară, din același motiv, altfel spus vă scriu simple schițe intitulate pompos nuvele?
Dacă e vorba de publicare într-o revistă tipărită înțeleg sensul limitării, dar ce rost are în cazul publicării pe internet? Pentru mărirea gradului de dificultate ori pentru a nu vă pune în situația de a citi nesfârșite texte ce ar putea fi plicticoase?
Nu mi-o luați în nume de rău, dar cred că se înțelege de la sine că un text care vă plictisește nu are cum să fie desemnat câștigător și în concluzie indiferent câte pagini ar avea nu aveți obligația s-o citiți dacă vă pierdeți interesul.
Nu v-aș spune toate astea dacă nu aș vrea să particip, în condițiile astea însă nu are sens, cel puțin nu din partea mea. Eu scriu urmărind să redau ceva, să prezint ceva, nu să realizez rapoarte de un număr fix de pagini. O limitare inferioară înțelegeam, e de la sine înțeleasă și o limitare superioară, dar nu la șase pagini, nu atunci când e vorba de nuvele sau povestiri. Dacă nu mă credeți eu vă scriu o povestire, v-o trimit când o termin și vă rog să-mi dați un sfat după ce o citiți, poate îmi puteți spune cum s-o reduc la șase pagini.
October 10th, 2009 at 7:42 am
@Georgeta, nu trebuie nici un drept de autor. După cum nici RS nu va avea alt drept asupra ei decît acela de publicare.
October 10th, 2009 at 7:46 am
@Balin Feri: ne gîndim și noi. s-ar putea să ai dreptate. pentru luna următoare cred că vom mări numărul de pagini. Ar fi tentant un experiment în sensul propus de tine, numai să nu trimiți Shogun și să vrei să fie transformat într-un haiku.
October 10th, 2009 at 11:42 am
Dragos a fost ales pentru ca prin blogulul lui ne-a aratat pasiune pentru literatura, indiferent de gen. Este un cititor deschis experimentului, receptiv la nou, exact de ce are nevoie acest proiect.
@Balin Feri
Povestirile bune nu tin cont de lungimea textului. Noi am impus limitari dintr-un motiv… prozaic. Toti avem joburi, multa munca si ca sa putem tine si acest proiect trebuie sa gasim o modalitate practica. Ca sa fim siguri ca citim cu atentie toate textele si ca terminam treaba la timp, a trebuit sa sugeram cele 6 pagini drept lungime maxima.
Daca textul este bun vom citi in mod sigur si mai departe de pagina 6.
October 15th, 2009 at 9:50 am
Inițiativa e foarte bună, chiar o încurajare pentru tinerii scriitori. Tind totuși să fie de acord cu Balin Feri în ce privește limitarea numărului de pagini la 6, chiar dacă se practică și în alte zone literare, inclusiv în cazul concursurilor. Măcar dacă s-ar impune o limită de 10 pagini…
O să-mi încerc și eu norocul, oricum.
October 15th, 2009 at 9:55 am
Aaa, si pana pe 15 inseamna inclusiv 15? Adica azi?
October 15th, 2009 at 10:09 am
@Stefana - da, se primesc si azi (pentru noiembrie)
October 15th, 2009 at 10:17 am
Minunat!
October 16th, 2009 at 5:00 pm
O pagina A4, cu font de 12, se poate scrie la 1 rand, la 1,5 randuri sau la 2 randuri. Dar font-urile pot fi nenumarate, nu-i tot una daca alegi, de exemplu, Arial Narrow sau Courier New. Conteaza si dimensiunile marginilor paginii… Eu cred ca aici e nevoie de mult mai multe precizari si ca ar fi mult mai simplu sa stabiliti o limita a numarului de semne, sau macar a numarului de cuvinte…
October 16th, 2009 at 6:01 pm
@Vero - asa cum consideri ca e mai bine…:)
October 19th, 2009 at 12:27 pm
Pe ce data se desemneaza artistul si nuvela si cand veti face acest lucru cunoscut? Cu alte cuvinte pe ce data ma afisati drept castigator? >:)
October 19th, 2009 at 10:55 pm
Pe ce data se publica rezultatele?
October 19th, 2009 at 11:04 pm
Am citit abia astazi despre concursul de proza scurta. Am trimis un text, dar nu stiu daca m-am incadrat in litera regulamentului, tinand cont ca azi este 19 oct. Poate intra in concursul de luna aceasta, sau va fi transferat pentru luna viitoare?
Cu prietenie, Emil
October 20th, 2009 at 8:48 am
@ Mihai Radu, Silviu Toma, Bedros Horasangian, Dragoș Butuzea
V-am trimis acum o săptămână povestirea ( e drept că nu are șase pagini ci …vreo șaisprezece) și v-aș fi recunoscător dacă ați face măcar un semn din mână să știu ca ați primit. Dacă ați citit-o sau nu aflu eu mai târziu.
Vă mulțumesc domnii mei!
October 20th, 2009 at 10:46 am
@Emil Iliescu - va intra in concurs pentru luna decembrie.
October 20th, 2009 at 10:52 am
@Ionut,Oleola - pe 1 noiembrie
October 20th, 2009 at 10:54 am
@Balin Feri - am confirmat primirea textelor. Daca nu ai primit email de raspuns de la noi, te rog, mai trimite o data povestirea pe office@revistascriitorului.ro
October 20th, 2009 at 11:35 am
Off! Vine încă odată… :))
Scuze, eu mă gândeam că a ajuns dar s-a pierdut confirmarea pe drum…
October 20th, 2009 at 5:12 pm
Suspans, suspans…
October 21st, 2009 at 6:20 pm
@Balin Feri, am primit povestirea pe 20. Ți-am răspuns azi. Altă povestire nu am primit. Cît referitor la lungime, nu știu ce să zic. Aș întreba-o pe M. Yourcenar, M. Duras și mai ales pe Anais Nin dacă în proza scurtă lungimea contează…
October 24th, 2009 at 3:53 pm
am si eu o poveste dar are un limbaj vulgar.nu vreau sa o public, dar vreau sa i se acorde o nota. daca se poate. si este destul de lunga
October 25th, 2009 at 12:28 am
@ Mihai Radu, nu mai țin minte unde, când și în ce context dar parcă spunea cineva că ” mărimea contează”. Cum nu-mi amintesc alte detalii nu-mi rămâne decât să sper că vorbele nu aparțin vreunei foste prietene și că nu au fost rostite după vreo partidă eșuată.
October 26th, 2009 at 12:34 pm
In filmul cu Godzilla.
Acolo am vazut eu. Dar poate nu detineau “patentul”.
October 28th, 2009 at 1:06 pm
Am o nelamurire: in “Conditii de publicare” nu s-a specificat daca pot trimite o povestire care e deja publicata intr-un volum. (Spun asta deoarece am un volum propriu publicat + aparitii in 2 antologii si ma intrebam daca pot participa cu o povestire dintr-o antologie, avand in vedere ca la acestea nu mi s-a specificat intr-o maniera “a la Decalog” : SA NU PUBLICI POVESTIREA IN ALTA PARTE!!!
October 29th, 2009 at 7:43 am
@Ndrew, povestirile trebuie să fie nou-nouțe. Mulțam de întrebare.
October 29th, 2009 at 11:03 am
Fericitul castigator afla rezultatul odata cu aparitia povestirii, dintr-o postare separata de pe site ori e anuntat inainte pe mail? Ca, vorba ceea, cum se apropie termenul, creste si nerabdarea participantilor.
Si inca o intrebare, in perspectiva altor participari la concurs. Am inteles ca nu trebuie sa fie ceva tiparit sau publicat intr-o alta revista electronica. E si normal sa se procedeze asa. Dar se va putea inscrie vreun text discutat intr-un cenaclu virtual precum AtelierKult?
October 31st, 2009 at 3:35 pm
..and the winner is..
—————————–
Publicitate.
October 31st, 2009 at 6:50 pm
v-am trimis si eu p povestire pe 30 octombrie. Intrebarea e: trebuie sa primesc un mail de confirmare, ca ati primit-o? multam
November 1st, 2009 at 8:28 pm
parca astazi se anunta castigatorul/castigatoarea…
November 1st, 2009 at 9:29 pm
Inca un pic de perpeleala, cum s-ar spune.
November 1st, 2009 at 10:48 pm
Stefana va castiga on behalf of good behavior and well common-senced, good old fashion humour… bon chance..
November 1st, 2009 at 11:02 pm
juriul e in camera deliberarilor (cu berea la purtator)… si are termen de gratie pana maine
November 1st, 2009 at 11:33 pm
OOO… si la mai mare… dar, totusi, bere? Va recomand absint la deliberare! Sa ne fiti sanatosi.. >:)
November 2nd, 2009 at 11:51 am
Sau ceai fierbinte. De tei, menta, musetel, la alegere. Sa combatem gripa de orice fel si vremea asta naspa.
November 2nd, 2009 at 3:24 pm
ne tineti in suspans
:(… ei bine, lectura placuta
November 6th, 2009 at 8:41 am
Ca sa ma asigur ca am inteles bine ….
Povestirile trimise pana in 15 ale unei luni intra in concursul pentru luna urmatoare. Cele trimise DUPA 15 mai asteapta o luna, nu?
Am trimis ceva dupa 15 octombrie. Eventual va fi luat in seama pentru decembrie, nu?
November 10th, 2009 at 8:21 pm
Un concurs intr-adevar atractiv! Insa, regulamentul scartaie, asa ca am niste intrebari:
1. exista limita de varsta?
)
2. exista conditii de font? (era un post asemanator dar nu s-a rezolvat nimic; asa scriu cu times new roman de marimea 6 si pot ingramadi un roman intreg in 6 pagini A4
3. exista email de confirmare?
Multumesc anticipat!
November 11th, 2009 at 9:06 am
@Patric - 1. nu exista limita de varsta
2. la conditiile de participare era mentionat fontul de 12
3. da, exista
November 11th, 2009 at 5:10 pm
Cine e castigatorul?
November 11th, 2009 at 5:53 pm
@Lea - http://revistascriitorului.ro/category/concursurile-revistei/
November 11th, 2009 at 8:36 pm
Am 2 intrebari:
Este valabil si pentru luna decembrie,ianuarie…si tot asa?
Va trimitem povestea la aceea adresa, cu numele nostru,banuiesc, altceva? (asteptam un email de confirmare din partea vostra} si atat?
November 11th, 2009 at 8:37 pm
@ Carmen - exact
November 11th, 2009 at 9:26 pm
Multumesc, Mihai.
O seara placuta!
November 18th, 2009 at 6:10 pm
Cand se va afisa povestea castigatoare pt lucrarile trimise pana pe 15 noiembrie?
November 19th, 2009 at 11:46 am
Presupun ca la inceputul lui decembrie, ca in prima luna.
November 20th, 2009 at 12:04 am
Multumesc Stefana!
November 30th, 2009 at 2:39 pm
Maine se va publica povestea castigatoare dintre cele trimise pana pe 15 noiembrie?
December 1st, 2009 at 8:53 pm
Cand se va publica proza castigatoare ?
De ce nu publicati si poeme ?
Nu uitati de Concursul literar Nora Iuga:
http://concursulnoraiuga.wordpress.com/
December 2nd, 2009 at 1:10 pm
suntem in 2 dec. cand va aparea urmatoarea poveste ?
December 2nd, 2009 at 1:33 pm
azi se dau rezulatele?
December 2nd, 2009 at 2:00 pm
Rezultatele se vor da duminica. In urma reactiilor de luna trecuta a aparut o schimbare care cred ca o sa va placa
Si inca lucram la schimbarea asta.
December 2nd, 2009 at 2:16 pm
and the winner is…
December 3rd, 2009 at 2:48 pm
O schimbare? Surprise, surprise. Asteptam cu interes.
December 3rd, 2009 at 4:55 pm
de ce scriu? pt ca sunt flamanda… imi e foame de cuvinte
December 5th, 2009 at 10:37 am
Si astazi aflam povestioara castigatoare, parca … NU?
December 5th, 2009 at 12:45 pm
Asteptam rezultatele !
December 5th, 2009 at 2:38 pm
maine;)
December 5th, 2009 at 6:13 pm
nu dati macar asa din greseala rezultatele in seara asta ??? asa pt bunastarea inimii noastre a celor care asteptam
pls pls plssss…am fost cuminti toti[ presupun] …meritam un mic decalaj , nu ??
December 6th, 2009 at 10:30 am
Hai cu rezultatele, hai cu rezultatele…
December 6th, 2009 at 3:22 pm
suspans…
December 6th, 2009 at 4:51 pm
cum spunea cineva aici pe site intr-un comment mai vechi…
and the winner is…
_____________________________
PUBLICITATE….
the winner is…
___________________
PUBLICITATE…
WINNER…
_________________
IS…
___________________
BZZZ S-A LUAT CABLU
:-W
December 6th, 2009 at 7:31 pm
Ca sa nu va plictisiti
:
http://concursulnoraiuga.wordpress.com/
December 6th, 2009 at 11:15 pm
De la marti, la duminica, de la duminica la duminica viitoare poate. Asta nu poate sa dovedeasca decat un lucru: ca sunteti neseriosi! Nu e, in fond, atat de grav. Cei care-au scris nu asteapta neaparat confirmarea talentului lor desavarsit cat sa stie ce se-ntampla. Se-ntampla ceva, atunci spune-ti sau raspunde-ti - ca va autointitulati revista si nu cred ca deliberati in pivnitele vaticanului. Aveti, ergo, o problema de relatii cu publicul. Publicul are, deci, o problema cu dumneavoastra.
December 7th, 2009 at 1:38 am
Eu as vrea sa stiu ce inseamna 6 pagini A4 font de 12. Nu e mai bine sa se mentioneze un numar de cuvinte?
December 7th, 2009 at 3:49 pm
mda…organizarea in Romania…poate de Craciun aflam si noi cine va fi publicat.
December 7th, 2009 at 4:29 pm
@ralu: vezi aici discutia http://revistascriitorului.ro/povestiri-la-cafenea/
December 7th, 2009 at 4:35 pm
@Gogu: ai dreptate, dar “spune-ti” si “raspunde-ti” se scriu fara cratima (doar un sfat, nu mi-o lua in nume de rau).
@Dorian: de obicei, pagina standard A4 font 12 la un rand si jumatate are ~2000 semne (cu spatii). Dar ai dreptate, formularea e cam ambigua.
December 7th, 2009 at 5:40 pm
Cititi Povestiri la cafenea si va lamuriti care este soarta povestirilor.
December 7th, 2009 at 10:49 pm
Povestirea- prea lungă- pe care am trimis-o la concurs o puteți citi aici:
http://balinferi.wordpress.com/2009/12/07/o-povestire-prea-lunga/
Am postat-o pe blog-ul meu, după cum am promis acum o lună.
December 7th, 2009 at 10:54 pm
eu vreau sa vad publicatiile… sau “nu uita” este publicatia de luna asta??
m-am uitat si scris ca e publicata compunerea in 2 noiembrie. Noi suntem in decembrie, unde e povestea castigatoare de luna asta??
December 8th, 2009 at 11:19 am
Draga redactie, am trimis si eu ieri un mail cu o povestioara pentru luna decembrie 2009 si nu am primit confirmarea ca a ajuns … :((
December 8th, 2009 at 6:18 pm
Gata, a ajuns si confirmarea… multumesc.
December 9th, 2009 at 11:50 am
Foarte tare felicitari…
December 11th, 2009 at 11:07 pm
no gata,m am prins care sunt conditziile,multzam fain :))
December 12th, 2009 at 12:15 pm
Care sunt conditiile care trebuie punctate pentru a putea intra in concurs cu o noua proza ?
December 12th, 2009 at 4:05 pm
Inca 3 zile pana la incheuerea concursului:
http://concursulnoraiuga.wordpress.com/2009/12/08/concurs-literar-online-pe-blogul-nostru/
December 15th, 2009 at 11:06 pm
ca de obicei,am reusit si eu sa trimit povestirea in ultimul moment.:) astept mail de confirmare.sara buna la toata lumea.
December 15th, 2009 at 11:17 pm
E vreo problema ca abia acum am reusit sa trimit povestirea pentru concursul din decembrie?
December 16th, 2009 at 9:28 am
@Catro - nu e nicio problema, si te referi la luna ianuarie, nu?
December 30th, 2009 at 10:42 am
am trimis un mail cu o povestioara ieri.l-ati primit?multumesc
January 1st, 2010 at 4:14 pm
LA MULȚI ANI! și multe texte bune, la concursuri frumoase!
January 5th, 2010 at 2:04 pm
Bună ziua,
N-am primit mail de confirmare, deși am expediat textul de ieri. Ar fi cazul să repet operația?
Dat fiind că proza mea a plecat înainte de 15 ale lunii, intră în concurs pentru ianuarie sau februarie?
Am trimis ieri o povestire pentru concurs. Dar concursul mai există?
Mulțumesc celui/celei care mă va lămuri.
January 11th, 2010 at 8:46 pm
Ma bucur pentru aceasta initiativa a Dvs de a da posibilitatea oamenilor talentati sa se remarce.
January 23rd, 2010 at 2:28 pm
Buna ziua. Am scris si eu o povestire si as vrea sa o trimit. Mai este valabil concursul?
January 24th, 2010 at 9:54 pm
@ da , mai este valabil.
February 8th, 2010 at 10:16 pm
Daca au fost publicate doar pe blogul meu personal, le pot trimite la concurs,sau nu?
February 8th, 2010 at 11:28 pm
@Emilia, da, le primim
February 15th, 2010 at 11:13 pm
cand o sa se organizeze concursul pentru care am trimis deja povestirea pe 23 ianuarie?
February 16th, 2010 at 12:24 pm
@Cristina - la inceputul lunii martie va fi anuntata povestirea pentru publicare.
March 2nd, 2010 at 8:10 pm
Hei!
Am citit multe comentarii la “carpa”.Haideti sa nu criticam,ci sa dam un branci si celor mai putin talentati sau care ni se par noua asa pentru ca vom fi candva in situatia lor.
Sa aveti inspiratie si timp pentru scris.
O seara frumoasa!
March 2nd, 2010 at 11:13 pm
imi place ideea pe care ati avut-o cu site-ul acesta..sper sa citesc lucruri interesante de la oameni la fel de interesanti..
).
Parerea mea..e bine ca promovati acest lucru..sunt multi care scriu sau incearca sa scrie..dar cred ca multi dintre ei merita sa fie luati in seama…fie ei si incepatori (asa ca mine
O seara buna va doresc, si succes cu proiectul!
March 3rd, 2010 at 2:45 am
Nu doresc să vă descurajez, dar:
1. De ce nu renunțați la limbajul de lemn?
2. De ce scieți în romgleză?
3. De ce pretindeși textele cu cratime, dacă înșivă nu le utilizați?
4. Chiar nu credeți că se poate crea doar pt. sine și pt. plăcerea altora?
5. De ce nu puteți publica mai multe “texte” lunar și să premiați doar unul, dar fără a preciza care?
6. Oare numai ce alege juriul este artă, lectorii nu au păreri care trebuie respectate?
7. Lăsați-i pe cititori să se bucure de cât mai mult material postat!
Doar Balint Feri, doar el!
Veleitarii, grafomanii, maneliștii literari vor fi “clienții” revistei dv. dacă… Dacă sunteț de bună credință, dovediți-o! Succes!
March 3rd, 2010 at 2:50 am
Dacă “miroseam” că opinia mea va avea nevoie de aprobare, treceam mai întâi pe la actuala DP! Vsevo horoșevo rebiata!
March 3rd, 2010 at 8:25 am
@Noru Silvasan:
1. Care limbaj de lemn?
2. “Romgleza” se referă cred la folosirea gratuită, inutilă, ostentativă a unor termeni din engleză și abuzarea de ei. Ceea ce nu este cazul nici pe departe.
3. Nu “pretindem” texte cu cratimă, ele pot fi trimise, doar că nu sînt citite. Sînt reguli puse de cei care plătesc ceva.
4. Nu doar ce alege juriul este “artă”, de unde pînă unde una ca asta? Fiecare își stabilește valorile după cum îl duce mintea și corazonul.
5. “Chiar nu credeți că se poate crea doar pt. sine și pt. plăcerea altora?” - Aceeași nucă în alt perete. Nu am înțeles!
March 3rd, 2010 at 8:27 am
@Noru Silvan (scuze de botezul de mai sus!)
E nevoie de aprobare doar la primul comentariu. după cum ai observat nu e un alt sistem de “protecție”.
March 3rd, 2010 at 9:49 am
Domnule Silvan, poate binevoiți să explicați ceva mai clar care vă este nemulțumirea legată de persoana mea. Doar eu ce? Nu sunt decât un cititor oarecare al revistei, unul care și-a permis să lase câteva comentarii, dar din câte știu libertatea de opinie este garantată de consituție, cu condiția ca libertatea de exprimare să nu prejudicieze demnitatea, onoarea, viața particulară a persoanei și nici dreptul la propria imagine. Am încălcat vreodată aceste reguli?
Binevoiți, vă rog frumos, să detaliați cu exemple legătura mea cu veleitarii, grafomanii și maneliștii literari, dacă puteți. Iar dacă nu atunci vă rog să nu abuzați de libertatea cuvântului vorbind despre mine.
March 3rd, 2010 at 9:55 am
Dacă vă încălzește cu ceva domnule Silvan eu pot să nu mai citesc povestirile nominalizate de Revista Scriitorului și nici să nu comentez valoarea lor. Pot chiar să nu mai accesez această pagină pe vecie, dacă credeți cumva că prezența mea și ocazionalele intervenții scad nivelul.
Sper că așa vă veți liniști.
March 3rd, 2010 at 7:07 pm
De ce sa renunti?
Critica ta mi se pare obiectiva. Si ce-i important, deloc rautacioasa, ai acest mare dar.
March 4th, 2010 at 12:38 pm
Nulțumesc Emilia. Ideea nu era acela de a renunța ci acela de a-l determina pe domnul Silvan să sesizeze că are o problemă pentru că deși are exact aceleași drepturi cu mine pe el în deranjează acest lucru. Așa că mă întrebam dacă vrea drepturi preferențiale, eventual să fie desemnat moderator, pentru a permite comentarii doar celor care îi sunt pe plac.